امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

بهونه زیبای زندگی

اولین سالگرد ازدواج

1394/7/25 23:46
نویسنده : مامان غزل
693 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

23 مهر سالگرد ازدواج من و بابایی بود، اولین سالگردخندونک، ما جشن سالگردمون 24 مهر  با یه مهمون کوچولو که جمعمون اضافه شده، یه مهمون عزیز و دوست داشتنی برگزار شد در ضمن توی جشنمون مامانی و باباجی، مامانی و بابایی، دایی حسین و زن دایی سمانه و محمدپارسا، دایی حسن و زن دایی منیر و امیر علی هم بودند

 

Алые розы

تقدیم به همسرم:

همسفر عزیزم، همراه همیشگی من، تو را که دارم شادم از تمام نداشته هایم، به تو که تکیه میکنم کوهی در پشتم احساس میکنم به بلندای غرور، دستت را که میگیرم پروازی میکنم به اوج خوشبختی، همراهم بمان همیشه بمان که عشقت در دل و جانم رخنه کرده است و تاب دوریت را ندارم، همسر عزیزم امسال در اولین سالروز یکدل شدنمان بهترین هدیه خداوند در آغوش من است و خوشبختی من تمامی ندارد، با تماشای عزیزانم به خودم میبالم که چگونه لایق اینهمه خوشبختی شدم، دوستتان دارم ای تمام دارایی های زندگی ام، ای پاره های جانم، ای امید های من برای زندگی ام دوستتان دارم

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)